rebeckaasliv

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Rebecka - 12 december 2014 12:32

Ikväll blir en riktig myskväll! Först ska vi laga Taccos tillsammans. Äta det framför Svenska hjältar galan och till efterrätt har vi gjort hallonparfait. 

Under morgondagen ska vi faktiskt försöka oss på att göra ett eget öl, med recept ifrån Jul med Ernst. Det ska bli spännande och se hur det slutar... Resultatet får vi inte veta förens om ca 1 vecka då det kommer vara helt färdigt. Är ju en del processer att göra öl.

Om vädret tillåter så är tanken att vi ska hinna med en långpromenad imorgon också. Hörde att det skulle komma snö och bli sol imorgon. Hoppas!!

          

Av Rebecka - 12 december 2014 12:13

Jag heter Rebecka, är 21 år och bor tillsammans med min pojkvän Christopher. Vi träffades 2008 och förlovade oss 2012. Jag gillar inredning, natur och matlagning. Just nu är jag arbetssökande och gör allt för att hitta ett jobb inom den närmsta tiden. Mina dagar tar jag som dem kommer, därför ser dem mycket olika ut från dag till dag.

Vi bor i en lagom stor 2:a som vi flyttade till i Juli och har varit helnöjda sedan dess!
Våra planer är att bo här så länge det går, tills vi skaffar barn och behöver mera yta.
Senare när båda har jobb och vi har en stadig inkomst är tanken att vi ska bygga vårat drömhus någonstans på landet vid en sjö.

Det var lite om min vardag och lite om hur framtiden förhoppningsvis kommer att se ut för mig och Christopher. Jag kommer att skriva om allt möjligt i min vardag. Allt från inredning, matlagning, intressen och händelser till tankar och funderingar.

Presentation


Jag heter Rebecka, är 21 år och bor tillsammans med min pojkvän Christopher. Vi träffades 2008 och förlovade oss 2012. Jag kommer skriva om min vardag, mina tankar och drömmar i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards