rebeckaasliv

Direktlänk till inlägg 12 december 2014

Presentation 2014-12-12

Av Rebecka - 12 december 2014 12:13

Jag heter Rebecka, är 21 år och bor tillsammans med min pojkvän Christopher. Vi träffades 2008 och förlovade oss 2012. Jag gillar inredning, natur och matlagning. Just nu är jag arbetssökande och gör allt för att hitta ett jobb inom den närmsta tiden. Mina dagar tar jag som dem kommer, därför ser dem mycket olika ut från dag till dag.

Vi bor i en lagom stor 2:a som vi flyttade till i Juli och har varit helnöjda sedan dess!
Våra planer är att bo här så länge det går, tills vi skaffar barn och behöver mera yta.
Senare när båda har jobb och vi har en stadig inkomst är tanken att vi ska bygga vårat drömhus någonstans på landet vid en sjö.

Det var lite om min vardag och lite om hur framtiden förhoppningsvis kommer att se ut för mig och Christopher. Jag kommer att skriva om allt möjligt i min vardag. Allt från inredning, matlagning, intressen och händelser till tankar och funderingar.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Rebecka - 18 december 2014 14:33

Idag har varit en riktigt tråkig och seg dag! Christopher är på jobbet och kommer hem vid 16:30, då blir det matlagning och lite fix i förrådet. Vi har äntligen fått ett nytt mycket större och bättre förråd på vinden. Blir en hel del bärande från käl...

Av Rebecka - 15 december 2014 11:36

Godmorgon!Då var det Måndag idag igen, gud vad veckorna går fort nu. Det har varit en lugn helg. Under Lördagen hade vi tvättstugan och påbörjade tillverkningen av ölet från jul med Ernst. Så nu är det bara att vänta några dagar innan nästa process. ...

Av Rebecka - 12 december 2014 12:32

Ikväll blir en riktig myskväll! Först ska vi laga Taccos tillsammans. Äta det framför Svenska hjältar galan och till efterrätt har vi gjort hallonparfait.  Under morgondagen ska vi faktiskt försöka oss på att göra ett eget öl, med recept ifrån Jul me...

Presentation


Jag heter Rebecka, är 21 år och bor tillsammans med min pojkvän Christopher. Vi träffades 2008 och förlovade oss 2012. Jag kommer skriva om min vardag, mina tankar och drömmar i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards